O UMETNIKU Goran Mitrović rodjen je 1968. godine u Sremskoj Mitrovici. Prva likovna iskustva stiče u ateljeu akademskog slikara Dragana Martinovića od 1983.godine pa sve do danas. Prvu godinu Akademije upisao je 1990. godine u Sarajevu u klasi profesora Ratka Lalića, a studije završava na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi profesora Dušana Todorovića. Prvu samostalnu izložbu napravio je na trećoj godini Akademije /1993/ u Beogradu, zatim u Rumi /1994/, Pančevo /1994/, Novi Sad /1995/, Sremska Mitrovica /1995/, Krit /1998/, Novi Sad /1998/, Cirih / 1999/, Podgorica /1999/, Ženeva /2000/, Fuli-Švajcarska /2000/, Madrid /2002/. Takodje, izlagao je i na više manjih samostalnih izložbi. Važnije grupne izložbe: Majstori ravanice (Beograd,1993),Majstori poetskog realizma (Beograd,1994),Jugoslovenski savremeni slikari (Beograd,1994),Ravničari i Prijatelji (Cirih,1994,1995), Slikarstvo prizora (Beograd, Priština,1996),Kontinuum figuracije (Beograd,1997),Novi duh figuracije (Beograd,1998),Atr expo (Budimpešta, Ženeva,1998),Pejsaž (Novi Sad,1998),Cirih (1999,2000), Jugoslovenski savremeni slikari (Španija,više izložbi po većim gradovima,2001-2003) Učestvovao na više izložbi Udruženja likovnih umetnika Esnaf, čiji je i član.
Gordana Kaljalović (1950) diplomirala je na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu (1975) i Filološkom fakultetu u Beogradu, Odsek engleski jezik i književnost (1977). Magistrirala je na FLU, Odsek metal JNA u Beogradu bila je od 1978.do 1993. Asistent na Akademiji umetnosti Novi Sad je postala 1993, a redovni profesor 2006. Samostalno je izlagala u Beogradu, Smederevu, Brčkom, Kraljevu Zrenjaninu, Pirotu, Novom Sadu... Njeni radovi su u muzejima u Srbiji, u kolekciji "Santa Barbara", kalifornija, kolekciji Simpozijumumetnika balkanskih zemalja, Samotraka-Hora, Grčka, u Kakslautanemu, Finska, Laureat je više nagrada i priznanjea. Finoća i prefinjenost Gordaninih objekata/oblika pokazuju svoju osetljivu narav, prirodu i karakter - i ne samo da poželite da ih dodirnete, već i da ih zagrlite, da im se osmehnete. Sdruge strane, ovim oblim, " mmekim", toplim i svetlim oblicima istovremeno " vladaju" moćni simboli: vodapre svega, a onda krug/šupljina/udubina, plavo... U tom smislu, koncentracija, kontemplacija i uosećavanje za Gordanu imaju suštinsko značenje, i mentalno i delatno. Stoga, i sami nazivi radova (Pulsirajuće jezgro, Balans, Plavi trag, Razlivanje, Vrtlog...) govore o nastojanju umetnice da oprdmeti (učini vidljivim,opipljivim) one fenomene koji u njenoj stvaralačkoj/autorskoj percepciji predstavljaju sinonime za samu umetnost i umetničko... Na taj način ovi radovi sadrže i značajnu dozu autobiografskog i autorefleksivnog, o čemu rečito svedoče upravo moguće paralele sa Gordaninim radovima/izložbama iz prethodnog perioda (npr.ambijentalna instalacija neprizorno iz 2001. i Oblik nepostojanog iz 2005).